21 95 92 08 åpent i dag kl. 9-17
  • Mandag9-17
  • Tirsdag9-17
  • Onsdag9-17
  • Torsdag9-17
  • Fredag9-16
  • Lørdag12-17
  • Søndag12-17
Lukk
Chatten er
stengt
Favoritter

Favoritter

Lukk
0 Kurv
Meny

SUPER MANDAG - 20 % på ALT*

*Kan ikke kombineres med andre tilbud, prismatch eller ytelser.

×

Klagemuligheter

Norsk

Vi sitter alltid klar til å hjelpe deg, hvis det er noe du er utilfreds med. Følg lenken for å finne vår kontaktinformasjon.

Hvis du ikke er tilfreds med den løsningen vi har funnet til deg, kan du sende inn en klage, som gjelder en vare eller en ytelse kjøpt hos oss, til Forbrukerrådet, Skippergata 8-10, 0152 Oslo. Du kan også klage gjennom www.forbrukerradet.no.

Du kan også velge å bruke EU-Kommisjonens klageportal på nett til å sende inn en klage.  Dette er spesielt relevant for deg som har handlet hos oss, men som bor i et EU-land. Klagen kan henvendes til kommisjonen på nettsiden: http://ec.europa.eu/odr. Husk å legge ved vår e-postadresse ([email protected]) sammen med klagen.

 

English

We are always ready to assist you, if there is anything you are unsatisfied with. If you are not sure how to reach us, you can find our contact info here.

If you are unsatisfied with our attempts to find a good solution to your problem with you, you can choose to escalate your complaint about a good or service that you have purchased from os to the Norwegian Consumer Council, Skippergata 8-10, 0152 Oslo. You can reach them through www.forbrukerradet.no.

You can also choose to escalate your complaint to the EU Commision's online complaint portal. This is especially relevant if you are a resident of an EU country, but have chosen to shop with us. Your complaint can be submitted through http://ec.europa.eu/odr. Remember to include our e-mail address ([email protected]) with your complaint.