Noe gikk galt med søket. Vi beklager, og håper du vil prøve igjen senere.
21 95 92 08
åpent i dag kl. 9-20
Chatten er
åpen
Favoritter
Få råd fra en hvitevareekspert - Ring 21 95 92 08
Telefonen er åpen hele uken
null

Levering & Serviceytelser


Levering av hvitevarer og større produkter

Når du handler hos whiteaway, tilbyr vi ulike leveringstjenester. Vi leverer til fortauskant fra 0,-. Vi bærer også gjerne inn hvitevarene dine, monterer dem og tar miljøretur mot et pristillegg. Du skal bare velge leveringstjenesten du ønsker, når du legger bestillingen.

Levering av mindre produkter

Når du bestiller mindre pakker, (stavmiksere, håndstøvsugere, kaffetraktere o.l.), leveres disse med Bring til pakkepost eller hjem til deg.

  • Levering til Bring pakkeshop/pakkepost 49,-
  • Levering til privat adresse 99,-

Du vil motta advisering fra Bring, når ordren er pakket og klar til levering. Har du bestilt flere varer, skal du være oppmerksom på, at disse kan leveres som separate pakker.

Ofte stilte spørsmål

Hva hvis jeg ikke er hjemme ved levering?

Hvis det ikke er noen på adressen til å motta varen, og det ikke er inngått avtale om at varen må plasseres hjemme hos deg, tar sjåføren varen med retur til lageret.

Ønsker du å avtale en ny leveringsdato, kan du kontakte oss. Legg merke til, at du da skal betale for å få varen(e) levert på nytt.


Hva hvis jeg ønsker å utsette leveringen?

Ønsker du å motta større varer på en spesifikk dato fram i tid, så kan du velge dette i leveringskalenderen.

Ønsker du utsatt levering av smålelektronikk, så skal du kontakte oss.


Hva hvis det oppstår forsinkelser?

Hvis du bestiller en vare, som ikke er på lager, eller varen blir forsinket fra vår leverandør, vil vi gi deg beskjed om dette. Du har da mulighet for å velge en erstatningsvare, eller angre kjøpet.

Det kan oppstå situasjoner, hvor det er umulig å fullføre en bestilling, f.eks. dersom våre leverandører ikke kan fullføre sin oppgave overfor oss. WhiteAway reserverer seg derfor retten til å fraskrive seg fra alle krav om erstatning fra kunden som gjelder forsinkelser av levering.


Jeg bor på en øy uten fastlandsforbindelse, hvordan leveres varen?

Større varer leveres kun til øyer som har fastlandsforbindelse. Bor du på en øy med ferge- eller båtforbindelse, leveres varen på avtalt dag og tidspunkt til fergekaien. Heretter har du ansvar for varen og for å frakte den hjem.