21 95 92 08 åpent i dag kl. 9-20
  • Mandag9-20
  • Tirsdag9-20
  • Onsdag9-20
  • Torsdag9-20
  • Fredag9-16
  • Lørdag12-17
  • Søndag12-17
Lukk
Chatten er
åpen

Favoritter

Lukk
Favoritter
Favoritter
Basket
Kurv
Meny

*Gjelder ikke varer som allerede er nedsatt, tilbehør, varer merket med "Sjekk prisen", "Bestseller" og kan ikke kombineres med prismatch. Se tilbudets varighet på det enkelte produkt.

*Gjelder ikke varer som allerede er nedsatt, tilbehør, varer merket med "Sjekk prisen", "Bestseller" og kan ikke kombineres med prismatch. Se tilbudets varighet på det enkelte produkt.

Gratis levering av hvitevarer

Når du kjøper hvitevarer hos whiteaway, tilbyr vi deg gratis levering til fortauskanten i hele Norge med unntak av Jan Mayen og Svalbard. Levering til fortauskant er til boligens første hinder, hvor transportøren kan stoppe. F.eks til fortau, dørtrinn, innkjørsel eller garasje.

Du velger leveringstidspunkt når du lager bestillingen, ved hjelp av vår leveringskalender. Har du spørsmål tilhørende din levering, så kan du enten ringe til oss, eller kontakte oss per epost.

Leveringstid

Vi gjør alltid så godt vi kan for å opprettholde den angitte leveringstiden slik at du skal få dine produkter til avtalt tid. Leveringstiden varierer av om varen er på lager og hvor i Norge du bor.  Du kan alltid se leveringstiden på den valgte vare i vår leveringskalender. 

Leveringspriser

Du ser prisen for et leveringstidspunkt på en hvitevare i vår leveringskalender. Der kan du også se hva prisen vil være for hvis du ønsker montering eller innbæring av hvitevaren.

Alle små varer (Støvsuger, blender, kaffemaskin etc.) leveres med Bring til selvvalgt post i butikk eller hjemmelevering. Du vil motta advisering fra Bring.

Hvis det ikke er noen på din adresse til å motta varen og det ikke er inngått avtale om at varen må plasseres, tar sjåføren varen med retur til vårt lager. Ønsker du å avtale en ny leveringsdato, kan du kontakte oss. Bemerk at du i dette tilfelle selv skal betale for en utkjøring.

Ønsker du utsatt levering?

Ønsker du å utsette din levering på din hvitevare, så kan du bare velge en leveringstid lenger frem i tid, via vår leveringskalender. Vi sender ikke varen til vår transportør før den bestemte tid, så vi er helt sikre på at varen er i trygge hender hos oss.

Ønsker du utsatt levering på smålelektronikk, så skal du kontakte oss innen kjøpet.


Spesielt ved levering til øyer

Vi leverer dog kun til øyer som har fastlandsforbindelse via bro. Om du bor på en øy med ferge- eller båtforbindelse leveres varen til fergeleiet og du skal selv sørge for å få fraktet hvitevaren hjem fra fergeleiet. Derfor gjelder informasjonen om leveringsdag og tidspunkt også for levering til fergekaien. Du må selv ordne transport fra fergen og hjem til deg. Du er dermed også ansvarlig for varen fra vi har levert den ved fergekaien.

Ved forsinkelser

Har du bestilt en hvitevare som ikke er på lager, og varen blir forsinket fra vår leverandør, vil vi gi deg informasjon så snart vi har kunnskap om det, sammen med informasjon om når en eventuell levering kan skje, eller om produktet/ene ikke er å få tak i lenger. Du har da mulighet for å velge en erstatningsvare eller angre kjøpet. Det kan forekomme situasjoner hvor det er umulig å fullføre en bestilling, f.eks. dersom våre leverandører ikke kan fullføre sin oppgave overfor oss. WhiteAway reserverer seg derfor retten til å fraskrive seg fra alle krav om erstatning fra kunden som gjelder forsinkelser av levering.


Levering med innbæring og montering?

Hvis du vil ha varen montert eller ønsker innbæring av din hvitevare, så tilbyr vi også. det. Muligheten for montering og/eller innbæring får du når du bestiller varen. Du kan lese mer om innbæring og montering her.

Favoritter

Lukk